automobily
Rolls Royce 1914 pattern
Královská námořní letecká služba zvýšila první britský obrněný vůz squadron během First světová válka. V září 1914 všichni dostupný Rolls Royce Silver duch šasi bylo objednáno. V říjnu 1914 zvláštní výbor admirality oddělení vzduchu mezi koho bylo Flight velitel T.G. Hetherington navrhl nadstavbu. První tři vozidla byla doručena na 3 prosinec 1914. Vozidlo bylo umístěné na válí Roycea 40/50 hp šasi auta (motor měl maximální výkon asi 80 hp), ke kterému byl větší pancéřová karosérie a jediná věžička pro Vickers kulomet
Vozidlo bylo modernizováno v 1920 a v 1922, končit Se valí-Royce 1920 vzoru a Se valí-Royce 1924 vzoru. V 1940 34 vozidel který sloužil v Egypt ě se 11. regimentem husarů “stará” věžička nahradila s otevřený-trumfl jednoho nést Boys protitanková puška,. 303 palec Brem kulomet a granát kouře launchers.
Některá vozidla v Egyptě přijala nové šasi od Fordson kamionu a stala se známá jak Fordson obrněné autos. si představí [1] přehlídku je jak vybavený whatt vypadá, že je věžičky vybavené Boys ATR, kulomet a stejné lehké kulomety pro anti-obrana letadel.
Posádka | 3 |
Délka | 4,93 |
Šířsk | 1,93 |
Výška | 2,54 |
Váha | 4,2 t |
Pancíř | 12 mm |
Hl.zbraň | 303 Vinkers kulomet |
Rychlost | 72 Km/h |
Síla | 19 ph |
Ford model T (hovorově známý jak Cín Lizzie a Flivver) byl produkovaný automobil Henry Fordovým motorem společnost od 1908 přes 1927. To je obecně považováno za první dostupný automobil, auto, které “dalo Ameriku na kolech”; toto bylo kvůli některým Fordových inovací, včetně výroby výrobní linky místo jednotlivce ruka crafting, stejně jako představa o placení pracovníci plat úměrný ceně auta, tak že oni by poskytovali připravený organizovaný trh. První výroba Model T byl stavěn 27 září 1908 u Piquette rostliny v Detroidu, Michigan. Auta se budovala předtím 1919 být zatříděný jako historické vozy a pozdnější modely jako veteráni.
Tam byl několik aut produkovalo nebo prototyped Henry brodem od založení společnosti v 1903 až do Model T přišel. Ačkoli on začal u modelu, tam nebylo 19 modelů výroby; někteří byli jen prototypy. Model výroby bezprostředně před Model T byl Ford model S [1], aktualizovaná verze největšího úspěchu společnosti do té úrovně, Model N. Z nějakého důvodu, pokračování bylo model a ne model U.
Posádka | 4 |
Max.rychlost | 75 km/h |
Motor | 177 v? (2.9 L) 4 motor válce |
Pohon | zadní kola |
Výzbroj | Žádná |